Jaką zaletę ma wczesne rozpoznanie chorób przyzębia?

23 maja, 2010

Im wcześniej zostaną rozpoznane choroby przyzębia, tym lepiej i skuteczniej mogą zostać wyleczone. Dlatego bardzo istotne jest regularne i pełne badanie aparatu podtrzymującego. PSI jest prostą metodą, za pomocą której dentysta uzyskuje dobry przegląd stanu przyzębia.
Strona 7
Jeżeli podczas badania stwierdzi gingivitis (zapalenie dziąseł), może za pomocą prostych metod leczenia doprowadzić do zupełnego wyleczenia (patrz pkt. 5). Tym samym uda się zapobiec przejściu choroby w stadium paradontitis. Ale także wtedy, gdy zostanie stwierdzone parodontitis, nieodzowna jest szybka pomoc. W przypadku tej choroby, leczenie jest tym łatwiejsze, im mniej jest ona zaawansowana. Dlatego proszę korzystać z możliwości badania za pomocą metody wczesnego rozpoznawania paradontozy PSI!

zegar

Im wcześniej zostaną rozpoznane choroby przyzębia, tym lepiej i skuteczniej mogą zostać wyleczone. Dlatego bardzo istotne jest regularne i pełne badanie aparatu podtrzymującego. PSI jest prostą metodą, za pomocą której dentysta uzyskuje dobry przegląd stanu przyzębia.

Jeżeli podczas badania stwierdzi gingivitis (zapalenie dziąseł), może za pomocą prostych metod leczenia doprowadzić do zupełnego wyleczenia. Tym samym uda się zapobiec przejściu choroby w stadium paradontitis. Ale także wtedy, gdy zostanie stwierdzone parodontitis, nieodzowna jest szybka pomoc. W przypadku tej choroby, leczenie jest tym łatwiejsze, im mniej jest ona zaawansowana. Dlatego proszę korzystać z możliwości badania za pomocą metody wczesnego rozpoznawania paradontozy PSI!

Ważne.

Choroby przyzębia we wczesnym stadium rozwoju są łatwo wyleczalne. Prosimy korzystać z możliwości wczesnego rozpoznania choroby!