Zapraszamy na film

Stomatologia Bez Bólu zapraszamy na film

Nasza placówka – historia

Stomatologia bez bólu to pomysł i samodzielna realizacja marzeń lekarz stomatolog Magdaleny Żywickiej. Na przednówku zmian ustrojowych w Polsce, będąc młodą i energiczną dentystką, jako pierwsza w Jeleniej Górze zdecydowała się zerwać w 100% z praktyką w upublicznionych zakładach …

Nasza misja

Zapewnić każdemu pacjentowi poczucie bezpieczeństwa, a poprzez otoczenie go unikalną i przyjazną opieką oraz działaniami medycznymi dać dowody największego zaangażowania, kompetencji i precyzji. bezpieczny_wybor
  • Pracownia protetyczna Pracownia protetyczna Pracownia protetyczna Atutem placówki jest działająca od niedawna 3-stanowiskowa pracownia protetyczna realizująca na bieżąco podstawowe zlecenia w zakresie protetyki stomatologicznej.
  • Pogotowie stomatologiczne Pogotowie stomatologiczne Stomatologia bez bólu to nowoczesna placówka stomatologiczna znajdująca się w stolicy Karkonoszy, która zapewnia fachową pomoc w nagłych problemach dentystycznych.

Świadczenia dla przyjezdnych

• apartament - łazienka Luksusowy apartament Apartament dla pacjentów przyjezdnych Wielu spośród naszych pacjentów to osoby przyjezdne. W związku z rosnącym zainteresowaniem przyjazdami związanymi z leczeniem
  • całodobowa opieka Całodobowa opieka Całodobowa opieka dla pacjentów przyjezdnych Nasi pacjenci, którzy zdecydowali się skorzystać z naszych usług i przyjechać do nas z innego