Nie bój się dentysty!

4 sierpnia, 2021

Drodzy Pacjenci,

Czy wiecie, że aż 90% z nas boi się dentysty? Ten strach ma nawet swoją jednostkę lękową – zwaną dentofobią.
Z przytoczonej statystyki wynika, że dentysty boją się nawet sami dentyści, dlatego dziś kilka porad od stomatologów Stomatologii Bez Bólu.

1. Jeśli nie masz jeszcze swojego stomatologa – znajdź go. Nie idź do pierwszego lepszego gabinetu. To musi być sympatyczny lekarz, którego obdarzysz zaufaniem i którego po prostu… nie będziesz się bać!
2. Pomyśl o tym co Cię czeka, jeśli teraz zbagatelizujesz sprawę… Ból zęba, leczenie kanałowe, ekstrakcja. Przeglądy i higienizację rób najlepiej co pół roku! A teraz po prostu chwyć za telefon i umów się na wizytę.

+48 508 616 688 / 75 642 45 58

3. Na fotelu śmiało proś o znieczulenie. Jeśli masz niski próg bólu i na samą myśl o borowaniu robi Ci się słabo – nie ma sensu się męczyć, bo wtedy na pewno nie będziesz mieć ochoty na kolejną wizytę. Jeśli masz do zrobienia kilka zębów w bliskiej odległości umów się z lekarzem aby wyleczył Ci np. 2 zęby “za jednym znieczuleniem”.
W SBB posiadamy kilka metod by nie dopuścić do bólu, o szczegółach przeczytacie na naszej stronie – https://stomatologiabezbolu.pl/dlaczego-bez-bolu/

Sposób na pokonanie lęku przed dentystą jest tylko jeden – jest nim wizyta w gabinecie. Z tym “wrogiem” (który tak naprawdę jest przyjacielem) trzeba się zmierzyć i nie można tego odkładać w nieskończoność.

Na wizytę umów już dziś!

mailowo: stomatologiabezbolu@gmail.com