Praktyki studenckie w Stomatologii Bez Bólu

Dzisiaj chcielibyśmy powitać nowego praktykanta – Pana Mariusza Wróbla, który przybył do naszej placówki medycznej w celu odbycia praktyk po II roku studiów lekarsko-dentystycznych. Na co dzień kształci się na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Mariusz już od samego początku dał się poznać jako radosny ale bardzo ochoczo nastawiony do pracy przyszły stomatolog.

Praktyki studenckie w Stomatologii Bez Bólu

Młody student przy fotelu dentystycznym zdobywa szlify asystując przy zabiegu

Praktyki studenckie w Stomatologii Bez Bólu

Wyrafinowane podziękowanie za zdobytą wiedzę w zakresie stomatologii wygrawerowane na pysznym torcie: „W SBB nauka BEZ BÓLU”

Od końca lipca w Stomatologii Bez Bólu praktyki studenckie odbywa również nasza koleżanka Joanna Laskowska, którą gościmy już po raz trzeci. Asia jest cudowną, uśmiechniętą młodą adeptką zawodu dentysty, która z nieskrywaną radością zdobywa nowe umiejętności podczas pracy w naszym zespole stomatologicznym. Joanna, podobnie jak Mariusz, kształci się na profilu lekarsko-dentystycznym, tyle że w Zabrzu – jest to oddział Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Pozostanie z nami jeszcze do 23 sierpnia, zarażając nasz personel i wiernych pacjentów radością życia i pogodnym uśmiechem. Liczymy na jej obecność za rok już jako lekarza dentysty stażysty.

Praktyki studenckie w Stomatologii Bez Bólu

Asia asystująca dentyście przy fotelu podczas zabiegu usuwania kamienia nazębnego

Tagi: , , , , ,
Napisano w Aktualności stomatologiczne