To się Państwu należy: wczesne rozpoznanie chorób przyzębia.

25 maja, 2010

Zdjęcie – Wykorzystywanie PSI w praktyce dentystycznej do wczesnego rozpoznawania chorób przyzębia.
Strona 5
Są kraje, np. Holandia, Niemcy w których badanie PSI jest już standardem. W następnych akapitach wyjaśnimy Państwu, czym są choroby przyzębia, jakie zalety ma ich wczesne rozpoznanie oraz jak wykonuje się PSI.

Wykorzystywanie PSI w praktyce dentystycznej do wczesnego rozpoznawania chorób przyzębia.Choroby przyzębia są bardzo rozpowszechnione i mogą prowadzić do utraty zębów. W Polsce odnotowuje się coraz więcej nieleczonych przypadków chorób przyzębia. W badaniu pozwalającym rozpoznać chorobę we wczesnym stadium wykorzystuje się PSI, Kontrolny Indeks Paradontozy. Przy pomocy PSI można rozpoznać bardzo wczesne stadia chorób aparatu podtrzymującego. To umożliwia zakończenie leczenia sukcesem.

Są kraje, np. Holandia, Niemcy w których badanie PSI jest już standardem. W następnych działach wyjaśnimy Państwu, czym są choroby przyzębia, jakie zalety ma ich wczesne rozpoznanie oraz jak wykonuje się PSI.