Wewnętrzne seminarium interdyscyplinarne w Stomatologii Bez Bólu

11 sierpnia, 2016

Lekarze Stomatologii Bez Bólu prezentują swoje przypadki kliniczne – wewnętrzne seminarium interdyscyplinarne.

Wczoraj (10.08.2016r.) odbyło się w naszej placówce wewnętrzne seminarium interdyscyplinarne, podczas którego swoje przypadki kliniczne prezentowały: lek. stom. Ewa Ziemba-Popławska oraz lek. stom. Anna Łosińska-Binek. W seminarium wzięli udział wszyscy pracujący w naszej placówce lekarze stomatolodzy oraz technicy laboratoryjni, pracujący w naszym laboratorium protetycznym PRO-DENT.

Obie Panie przedstawiły pierwsze efekty kliniczne, zastosowane u pacjentów po przebytych specjalistycznych kursach.

lek. stom. Ewa Ziemba-Popławska przedstawiła prezentację opartą na dwóch przypadkach klinicznych, w których zastosowała dwa odmienne protokoły postępowania. Przypadek pierwszy dotyczył odbudowy estetycznej zębów przednich, poprzez wykonanie bezpośrednich licówek kompozytowych na podstawie protokołu Pascala Magne. Drugi przypadek dotyczył rehabilitacji protetycznej bezzębia na podstawie protokołu postępowania, zgłębionego podczas czteroetapowego, zaawansowanego kursu implantoprotetycznego pod kierunkiem dr Fernando Rojas Viscaya.

lek. stom. Anna Łosińska-Binek zaprezentowała przypadek, poświęcony procedurze cementowania adhezyjnego uzupełnień pełnoceramicznych wg protokołu Pascala Magne.

Wszyscy uczestnicy podkreślili wysoką wartość merytoryczną oraz czytelny przekaz wizualny przeprowadzonych prezentacji.

Zachęcamy do zapoznania się z galerią zdjęć z tego spotkania  … !

Ewa_Ania_prezentacje_caseów (1 of 12) Interdyscyplinarne wewnętrzne seminarium w Stomatologii Bez Bólu
Ewa_Ania_prezentacje_caseów (6 of 12) interdyscyplinarne wewnętrzne seminarium w Stomatologii Bez Bólu
interdyscyplinarne wewnętrzne seminarium w Stomatologii Bez Bólu Ewa_Ania_prezentacje_caseów (11 of 12)
interdyscyplinarne wewnętrzne seminarium w Stomatologii Bez Bólu interdyscyplinarne wewnętrzne seminarium w Stomatologii Bez Bólu