Zastosowanie najnowszej generacji biokompatybilnego kompozytu ENAMEL BIOFUNCTION!

15 grudnia, 2017

Zastosowanie najnowszej generacji biokompatybilnego kompozytu ENAMEL BIOFUNCTION!

Lekarze dentyści placówki Stomatologia Bez Bólu otrzymali dodatkowe narzędzie w służbie zdrowia i urody naszych pacjentów. Nasza placówka dysponuje materiałem kompozytowym nowej generacji, który w sposób znaczący poszerza możliwości terapeutyczne w zakresie odbudowy deficytów w strefie estetycznej.

MTM_MOI_Warsaw (1 of 31)

4 grudnia w siedzibie Stomatologii Bez Bólu odbyły się warsztaty, zorganizowane przez firmę Micerdent i prowadzone przez Pana Marka Nowaka.
Warsztaty dotyczyły praktycznego zastosowania kompozytu, stratyfikacji jego kolejnych warstw, tak aby skutecznie osiągnąć jak najlepsze efekty estetyczne. Uczestnicy jednodniowego kursu mieli możliwość zastosowania uzyskanej wiedzy teoretycznej w trakcie praktycznej części, podczas której na wcześniej przygotowanych modelach nakładali kolejne warstwy kompozytu.
Warto podkreślić cechy wyróżniające ten materiał na tle innych materiałów kompozytowych, funkcjonujących na rynku usług stomatologicznych:
– przede wszystkim należy podkreślić wysoką biokompatybilność
– wysoka estetyka prac
– innowacyjna bio-formuła
– Zapewnia utrzymanie równowagi okluzyjnej w czasie.
MTM_MOI_Warsaw (22 of 31) MTM_MOI_Warsaw (12 of 31)
MTM_MOI_Warsaw (9 of 31) MTM_MOI_Warsaw (3 of 31)
MTM_MOI_Warsaw (19 of 31) MTM_MOI_Warsaw (20 of 31)
MTM_MOI_Warsaw (14 of 31) MTM_MOI_Warsaw (8 of 31)