Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/stomatologiabezbolu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
Elementy Mikrochirurgii W Periodontologii - Stomatologia Bez Bólu

23 września, 2010

kurs18-19krakow

W dniach 18-19 września w Krakowie w siedzibie firmy Periopraktyk pod kierownictwem doskonałego periodontologa Witolda Jurczyńskiego odbył się kurs teoretyczno-praktyczny Elementy mikrochirurgiiperiodontologii wprowadzający nowych adeptów periodontologii do świata mikrochirurgii oraz reasumujący wiedzę z podstaw chirurgii periodontologicznej. Lekarz stomatolog Anna Łosińska-Binek i lekarz stomatolog Tomasz Dohnal reprezentanci Stomatologii bez bólu uczestniczyli w opisywanym kursie. Starannie przygotowany wykład oraz metodyczne nauczanie podstaw instrumentacji dało niezwykle cenne doświadczenia naszym lekarzom. Lekarze Ania i Tomek dzieląc się z nami wrażeniami podkreślali szczególną wartość ćwiczeń praktycznych, które mają ogromne znaczenie w codziennej praktyce lekarza dentysty uczestniczącego w terapii periodontologicznej. Ten kolejny etap edukacji podnosi w ogromnym stopniu kwalifikacje naszych lekarzy zapewniając pacjentom Stomatologii bez bólu fachową i rzetelną opiekę wszystkim potrzebującym terapii przyzębia.

certyfikattomekcertyfikat_ania