Nagłe przypadki

Zmagasz się z wyjątkowo silnym bólem?

Skorzystaj z naszej infolinii w celu otrzymania porady. Po konsultacji z lekarzem przyjmującym i sprawdzeniu dostępności, zaproponujemy Państwu przyspieszony termin wizyty

Poniżej przedstawiamy,

jakie sytuacje należą do kategorii „nagłych przypadków”.

Jeżeli zmagasz się z którąś z nich, zadzwoń do naszej recepcji i poinformuj o problemie.
Otoczymy Cię opieką najszybciej jak to możliwe.

Urazy mechaniczne zębów

Jeżeli stały ząb wypadnie z jamy ustnej w wyniku urazu mechanicznego, należy natychmiast udać się do stomatologa. Daje to szansę na uratowanie zęba, tj. ponowne umieszczenie go w jamie ustnej i przywrócenie jego funkcji, jeśli korzeń jest w dobrym stanie. Należy jednak pamiętać, że szybka interwencja to kluczowa kwestia - najlepiej podjąć działanie w ciągu 30 minut od urazu.

Silny ból przy złamaniu zęba

Jeżeli ząb został złamany w wyniku urazu i towarzyszy temu silny ból - przypadek kwalifikuje się do przyjęcia w trybie awaryjnym. Natomiast gdy ból nie występuje, należy umówić się na standardową wizytę.

Ropień zęba

Ropień zęba to zagrożenie nie tylko dla zdrowia, ale nawet życia Pacjenta. Może doprowadzić do zapalenia tkanek miękkich, a następnie kości szczęki, żuchwy i oczodołów. W skrajnych przypadkach skutkuje zapaleniem opon mózgowych i sepsą.

Krwawiące dziąsła

Stosujesz właściwa higienę jamy ustnej, a mimo to Twoje dziąsła krwawią bez powodu? To może być objaw poważnych problemów. Koniecznie zgłoś się na wizytę do stomatologa - w naszym Centrum przyjmiemy Cię bez kolejki.

Jak przebiega wizyta?

Na początku dentysta musi zdiagnozować Twój problem.

Przeprowadzi badanie jamy ustnej, podczas którego często okazuje się, że należy wykonać też zdjęcie RTG. Na  podstawie kompletu badań stomatolog zaproponuje proces leczenia, by jak najszybciej ulżyć Ci w bólu.

Jeżeli nie chcesz ryzykować pojawienia się podobnych problemów w przyszłości, zalecamy wykonanie pełnego badania jamy ustnej.

Potrzebujesz wizyty w trybie awaryjnym?

Zadzwoń!