Europejskie sympozjum z laseroterapii

11 października, 2012

Europejskie sympozjum z laseroterapii – Budapeszt 2011

Wyjazd do Budapesztu na „World Clinical Laser Institut European Symposium” – Europejskie sympozjum z laseroterapii w dniach 18-19.11.2011 r. zorganizowany przez dr Magdalenę Żywicką w celu edukacyjnym dla personelu placówki „Stomatologia Bez Bólu” oraz lekarzy współpracujących był okazją nie tylko do nauki, ale także do spróbowania pysznego gulaszu z bardzo ostrą papryką.
Dwudniowe wykłady zorganizowane były na Uniwersytecie Medycznym Wydziału Stomatologii, które obejmowały zastosowanie lasera w terapii stomatologicznej oraz użycie lasera do biostymulacji w obrębie jamy ustnej, laserowego leczenia próchnicy, laserowych zabiegów chirurgicznych (w tym usuwania zęba), laserowego leczenia zmian na błonach śluzowych jamy ustnej oraz zmian dermatologicznych na twarzy w obrębie jamy ustnej. Laser w naszej placówce od kilku lat towarzyszy nam przy zabiegach w dziedzinie stomatologii. Każdy wyjazd pozwala uzupełnić wiedzę i poszerzyć zakres usług stomatologicznych w NZOZ „Stomatologia Bez Bólu”. Wykorzystywanie lasera przy zabiegach fizjoterapii dentystycznej oraz zabiegach na tkankach wewnątrz jamy ustnej znacznie poprawia komfort pracy z Pacjentem. Po wykładach korzystając z wolnego czasu zaplanowaliśmy nocne zwiedzanie Budapesztu, który jest przepięknie udekorowany światłem różnej formy. Ten widok komponował się idealnie z tematem szkolenia i inspirował do poznania zagadnień z dziedziny wykorzystania światła lasera do terapii w „Stomatologii Bez Bólu”.

Europejskie sympozjum z laseroterapii

Do usłyszenia!