Implanty w strefie estetycznej i koncepcje postępowania klinicznego z dr Ulrichem Grunderem
Implanty w strefie estetycznej i koncepcje postępowania klinicznego z dr Ulrichem Grunderem to całodzienny blok wykładowo-warsztatowy będący prezentacją jednej spójnej koncepcji jednego mistrza. Implanty w strefie estetycznej i koncepcje postępowania klinicznego są aktualnie bardzo popularnym tematem wśród stomatologów. Dzięki warsztatom dentyści mogą ten temat zgłębiać, podnosząc swoje kliniczne kwalifikacje. Ważnym wydarzeniem listopada była całodzienna sesja i warsztaty praktyczne z niekwestionowanym liderem w dziedzinie chirurgicznych i protetycznych aspektów leczenia implantologicznego – doktorem Ulrichem Grunderem ze Szwajcarii. Warsztaty odbyły się w dniach 10-11 listopada w Warszawie. W szkoleniu miała przyjemność uczestniczyć Ewa Ziemba-Popławska lekarz stomatologiczny Stomatologii Bez Bólu.
Dr Ulrich Grunder to klinicysta – praktyk, uznawany za jeden z największych autorytetów w nowoczesnej stomatologii, w tym zwłaszcza w dziedzinie chirurgicznych i protetycznych aspektów leczenia implantologicznego. Prowadzi prywatną praktykę w Zurichu. Po ukończeniu studiów stomatologicznych na Uniwersytecie w Zurichu bardzo szybko uzyskał tytuł doktora nauk medycznych oraz wzbogaca kwalifikacje w Klinice Protez Stałych i Materiałów, kierowanej przez światowej sławy mentora, profesora Petera Schärera. Był Prezydentem Szwajcarskiego Towarzystwa Implantologicznego oraz Europejskiej Akademii Stomatologii Estetycznej (EAED)
– Dzięki tym procedurom miałam okazje poszerzyć swoją wiedzę na temat współczesnej implantologii, a także poznać algorytmy postępowania augmentacji kości przed implantacją i w trakcie zabiegu tak, aby uzyskać najlepsze wyniki leczenia w tak wymagającym sektorze, jakim jest strefa estetyczna — mówi Lekarz stomatolog-implantolog Ewa Ziemba-Popławska
Uczestnicy warsztatów mogli potrenować swoje umiejętności szczepienia implantów z jednocześnie zabiegiem regeneracji kości na modelach, analizowane byłe także przypadki kliniczne uczestników kursu.