Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/stomatologiabezbolu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
Kompleksowe Planowanie Uśmiechu W Stomatologii Bez Bólu - Stomatologia Bez Bólu

Kompleksowe planowanie uśmiechu w Stomatologii Bez Bólu

23 kwietnia, 2021

Kompleksowa terapia stomatologiczna – to zespół działań mających na celu przywrócenie funkcjonalnego estetycznego uśmiechu. Globalne planowanie zmian w jamy ustnej rozpoczyna się do cyfrowego projektu uśmiechu (DSD). (sytuacja realna)

01

Na podstawie tego projektu realizowane są poszczególne kroki medyczne, które służą finalnej rekonstrukcji. Realizowanie tych zadań z zastosowaniem ortodoncji, periodontologii, endodoncji, stomatologii zachowawczej, implantologii czy protetyki jest ściśle związane z projektem początkowym zaakceptowanym przez pacjenta. W pierwszym kroku pokazujemy, do czego zmierzamy,  dlatego uczestnictwo pacjenta jest tak istotne, bo ma możliwość podejmowaniu wspólnie z lekarzem decyzje terapeutyczne.

Przedstawiamy Państwu cyfrowe planowania procesu terapeutycznego.

resize_0Artboard 1-20

Korekcja ustalenia zębów dolnych jest w trakcie realizacji metodą nakładek ortodontycznych.

resize_0Artboard 1 copy-20

W prezentowanym przypadku celem było odtworzenie braku zębowych z pomocy implantów oraz przywrócenie kształtu i naturalnej barwy poprzez zastosowanie koron ceramicznych.