Dzień Zdrowia Jamy Ustnej w Stomatologii Bez Bólu 2019

27 marca, 2019

LZ8A9307

Wady zgryzu stały się dość powszechnym zjawiskiem w obecnych czasach. Bez wątpienia wpływ na zmiany mają: dieta, brak ruchu u dzieci i młodzieży, „przykucie” do monitorów komputerów i nadużywanie smartfonów. Wszystkie te czynniki mają też negatywny wpływ na cały organizm. Wady zgryzu i wady zębowe wpływają na kondycje całego układu pokarmowego, układu oddechowego i szkieletowo-mięśniowego. Nie leczone wady zgryzu mogą prowadzić do nieodwracalnych zmian w zakresie jamy ustnej, twarzoczaszki, a nawet postawy całego ciała. Krzywy zgryz to także dodatkowe problemy związane z nierównomiernym ścieraniem się zębów, przyczyna zapalenia dziąseł, powód dolegliwości ze strony stawu skroniowo-żuchwowego, a nawet uporczywych bólów głowy. Obok skutków stricte zdrowotnych, można by wymienić także przyczyny oddziaływujące na poczucie własnej wartości – kompleks krzywych zębów pogarszający samopoczucie.

LZ8A9474

Dlaczego więc nie zrobić pierwszego kroku w stronę pięknego uśmiechu? Przecież „krzywe zęby to nie wyrok”. Dlatego w tym roku Placówka Stomatologii Bez Bólu, w czasie trwania Światowych Dni Zdrowia Jamy Ustnej, świętowała pod znakiem ortodoncji. Zgłaszający się pacjenci mieli możliwość zasięgnięcia opinii specjalisty oraz zapoznania się ze stanem swojego uzębienia. Badani mogli porozmawiać o ortodoncji cyfrowej oraz sposobach leczenia opatentowanych przez autorytet świata ortodoncji – Profesora Piotra Fudaleja, także prowadzonych w placówce Stomatologii Bez Bólu. – W czasie konsultacji dowiedziałem się wiele odnośnie stanu mojego uzębienia, wszystko przebiegło szybko i profesjonalnie. Już dzisiaj zdecydowałem się na leczenie – podsumował jeden z przybyłych. Pacjenci, którzy 20 marca przekroczyli drzwi Stomatologii Bez Bólu otrzymali drobny upominek, mogli skosztować świeżo wyciskanych soków mających działanie prozdrowotne oraz skosztować domowych wypieków.

Jednakże najważniejsza część inicjatywy ma na celu uświadamianie społeczeństwa o ważnym aspekcie jakim jest profilaktyka oraz dbałość o stan swojego zdrowia – zawsze, a nie tylko od święta.

Dziękujemy firmom za wsparcie:

GUM, BLAN X, MEDIA FLOR, KOL-DENTAL, ORAL-B

Zobacz krótki film z tego wydarzenia: