Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/users/stomatologiabezbolu/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
Leczenie Kanałowe Z Odbudową Na Fibre Core - Stomatologia Bez Bólu

Leczenie kanałowe z odbudową na Fibre Core

24 marca, 2014

Leczenie kanałowe z odbudową na Fibre Core

Leczenie kanałowe z odbudową na Fibre CorePacjentka lat 37 zgłosiła się z silnymi dolegliwościami bólowymi siekacza centralnego na górze po stronie lewej. Ząb był w trakcie leczenia kanałowego w innej placówce. Jedno wizytowe leczenie kanałowe polegało na starannej instrumentacji kanału korzeniowego oraz wypłukaniu podchlorynem sodu, a następnie starannym odtłuszczeniu i wysuszeniu systemu korzeniowego. Kanał został szczelnie zamknięty metodą termokondensacji ciśnieniowej przy pomocy instrumentarium, tj. system B i Obtura. Kontrola radiologiczna potwierdziła szczelność wypełnienia oraz ujawniła obecność kanałów bocznych, które bez starannego wypełnienia mogłyby stać się przyczyną infekcji w obrębie wyrostka zębodołowego. Wypełnione kanały boczne przypominały dymiące fabryczne kominy. Leczenie zostało zakończone odbudowaniem zrębu koronowego z udziałem ćwieka z włókna szklanego, który został otulony materiałem kompozytowym nanohybrydowym. Jedno wizytowe sprawne leczenie endodontyczne przyniosło pacjentce natychmiastową ulgę, a odbudowa korony zredukowała ryzyko złamania zęba.

[v=H2QxHy8K97E]

Placówka stomatologiczna – NZOZ Stomatologia Bez Bólu