Praktyki studenckie

27 lipca, 2013

Praktyki studenckie w Stomatologii Bez Bólu.

Praktyki studenckie Kasi i Rafała

Zakończyły się trwające cztery tygodnie praktyki studenckie dla studentów Śląskiego Uniwersytetu Medycznego – Katarzyny S. i Rafała M.. Rafał i Kasie kolejny rok z rzędu gościli w Stomatologii Bez Bólu aby pogłębiać swoje manualne sprawności stomatologiczne.  Są już po czwartym roku stomatologii. Samodzielnie i sprawnie znieczulają pacjentów, wypełniają ubytki, konstruują wypełnienia kompozytowe, usuwają zęby zakwalifikowane do ekstrakcji a przede wszystkim wykonują te wszystkie czynności lekarza stomatologa z pasją i radością. Przed nimi ostatni, V rok studiów i cały zespół Stomatologii Bez Bólu będzie oczekiwał na ich powrót do naszej placówki stomatologii i implantologii, w celu odbycia staży podyplomowego lekarza dentysty. Był to dla nich okres wytężonej pracy, który zaowocował jednak pozyskaniem wielu nowych, ciekawych a przede wszystkim przydatnych doświadczeń zawodowych w pracy lekarza stomatologa. Rafał i Kasia wykazali się ponadprzeciętnymi zdolnościami nie tylko dotyczącymi stomatologii i ogólnie medycyny ale również ich cukiernicze wyczyny, niemal na poziomie fachowości cukierników wiedeńskiego Sachera, poprawiły naszej załodze samopoczucie choć wpłynęły na dylematy dietetyczne nas wszystkich. Co dla nas szczególnie radosne, Rafał swoje koncertowe babeczki okrasił logiem naszej placówki Stomatologia Bez Bólu … nasze logo było najsłodsze 🙂

Praktyki studenckie Doroty

W ostatnich tygodniach praktyki studenckie odbywała u nas również Dorota Kustrzycka, studentka III roku Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, którą również chcielibyśmy z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrowić i życzyć wszystkim wytrwałości i wielu dalszych sukcesów. Dorota ma nie tylko talent, zaangażowanie i ciekawość związaną z nowymi technikami terapeutycznymi ale również niezwykłą pogodę ducha, którą zaraża nie tylko nas ale również pacjentów. jej kultura osobista, takt, wrażliwość i empatia mogą być przykładem dla wszystkich osób studiujących kierunki medyczne. Walory manualne są niekwestionowane i genetycznie odziedziczone po wielopokoleniowej rodzinie znanych i szanowanych medyków. Już teraz czekamy na Dorotę aby w przyszłym roku odbyła swoje praktyki studenckie w naszej placówce.

zespół pracowników
NZOZ Stomatologia Bez Bólu