Współpraca mistrzów implantologii w Stomatologii Bez Bólu

[v=5bb_LFwYsOA]

Klub mistrzów implantologii
Implant Masters Poland

Współpraca mistrzów implantologii w Stomatologii Bez Bólu miała miejsce dniach od 23 do 25 września br. W tym terminie bowiem w NZOZ Stomatologia Bez Bólu gościł dr Tomasz Cegielski – właściciel placówki implanto-stomatologicznej Stomatologia na Podzamczu w Szczecinie oraz jeden z pomysłodawców i współzałożycieli elitarnego klubu Implant Masters Poland, którego współinicjatorką i współzałożycielka była Magdalena Żywicka.

To była bardzo inspirująca i owocna wizyta. Były wspólne konsultacje, praca na 4 ręce, wspólna analiza najbardziej złożonych interdyscyplinarnych przypadków. Był też czas na wymianę poglądów dot. najnowocześniejszych procedur dentystycznych oraz prezentację własnych osiągnięć na polu naukowym i w codziennej praktyce stomatologicznej.

Mastersi współpracują
Praca na 4 ręce mistrzów implantologii

Co ciekawe implantologia nie była najczęściej poruszanym zagadnieniem. Doktor Żywicka zaprezentowała doktorowi Cegielskiem prezentację przypadku przedstawianą ostatnio na North Carolina University oraz na DentSply Implant Clubie, która wieńczyła 4 sesyjny Implant Prosthodontic Program, prowadzony przez doktora Fernando Rojas Vizcaya, fundatora i szefa Mediteranean Prosthodontic Institute.

Doktor Tomasz Cegielski podzielił się cennymi wskazówkami, które wyniósł z bardzo elitarnego cyklu szkoleń, prowadzonych przez John’a C. Kois’a – fundatora i dyrektora Kois Center w Seatle.

Implant Masters Poland - konsultacje śródzabiegowe
Śródzabiegowe konsultacje mistrzów implantologii

Współpraca mistrzów implantologii w Stomatologii Bez Bólu to pierwszy ale na pewno nie ostatni przykład kiedy urzeczywistniana jest w codziennej praktyce współpraca mistrzów implantologii, zrzeszonych w Implant Masters Poland.

Ważnym dla naszych pacjentów Stomatologii Bez Bólu jest informacja, że każdy pacjent stomatologiczny naszej placówki uzyska natychmiastową pomoc stomatologiczną od innego Mastera, w rejonie w którym w danej chwili przebywa. Więcej o Professional Dental Assistance Program można przeczytać na ImplantMastersPoland.pl

Serdecznie zapraszamy do oglądnięcia zdjęć z tej wizyty!

Już wkrótce opublikujemy krótką video prezentację.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenie naszej placówki jak i tez innych placówek zrzeszonych w Implant Masters Poland!

Koleżanka i kolega z frankfurckiej ławki klasowej Master of Oral Implantology
Koleżanka i kolega z frankfurckiej ławki klasowej Master of Oral Implantology

Magdalena Żywicka i Tomasz Cegielski – przyjacielski uścisk mistrzów implantologii
Magdalena Żywicka i Tomasz Cegielski – przyjacielski uścisk mistrzów implantologii